چلیپا

چلیپا
این وبلاگ ترکیبی از دلنوشته های خودم و مطالبی در رابطه با موضوعات مورد علاقه و جذاب برای خودم می باشد.
نويسندگان

 

1 - مدام به صورتتان دست نزنید 

این کار خیلی بدیهی است که پشت میز کارتان نشسته ودستتان را زیر چانه تان بزنید. آن چیزی که ممکن است متوجهش نشوید این است که هنگام این کار، باکتری هایی از دستان شما به صورتتان منتقل میشوند. این چنین می‌شود که منافذ پوستتان بسته شده و آن جوش های نه چندان دوست داشتنی روی پوستتان ظاهر میشوند.

همچنین جوش هایتان را نخارانید و فشار ندهید، هرچند که وسوسه انگیز است. این کار فقط آن‌ها را حساس کرده و اگر پتانسیلش را داشته باشد زخم هم میشوند.
 

2 -یک رژیم غذایی متعادل داشته باشید

از تنقلات کم کرده و میوه و سبزیجات بیشتری بخورید. دست از سر آن آبنبات ها بردارید وبجای آن هویج بخورید. این کار میتواند باعث شود تا جوش هایی که در حال ظاهر شدن هستند برنامه شان خنثی شود. به همین ترتیب به جای نوشابه هم آب بخورید. این پرهیزها راه های خیلی خوبی برای متوقف کردن جوش ها هستند.

 

3 - برای متوقف کردن جوش های بدنتان

لباس‌های کیپ نپوشید

اگر بدن شما مستعد جوش زدن است، فقط سعی کنید لباس‌هایی که خیلی کیپ و چسبان هستند نپوشید. استفاده از لباس‌های چسبان ساخته شده با الیاف مصنوعی به پوستتان اجازه تنفس نمی‌دهد و ممکن است حتی باعث سوزش بدنتان شود.

 

4 - مقدار زیادی آب بنوشید

نوشیدن آب به اندازه کافی اهمیت زیادی دارد چرا که آب به عنوان یک پاک کننده برای بدنتان عمل میکند. آکنه از داخل شروع میشود و به سطح پوست شما راه پیدا می کند. پس چه کاری بهتر از تمیز کردن بدنمان از داخل؟ نوشیدن آب یکی از راه های بسیار خوب برای متوقف کردن جوش هاست.

 

5 - صورت خود را هر روز بشویید

جوش داشته باشید یا نه، به هرحال باید هرروز صورتتان را با یک پاک کننده ی صورت بشویید.  قبل از اینکه شب به رختخواب بروید، صورت خود را با مقداری آب گرم و پاک کننده ی صورت بشویید. وقتی صبح از خواب بر خیزید احساس طراوت و تازگی می کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 22 تير 1393برچسب:از بین بردن جوش صورت,جوش صورت, ] [ 11:9 ] [ رهگذر ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب